Tárgyalóbérlés a Te feltételeiddel
Előállhat olyan helyzet, amikor hirtelen beeső ügyfél, nem várt üzleti krízishelyzet vagy egyéb történés miatt hirtelen szükség van egy nyugodt térre a fontos ügyek átbeszéléséhez. Tárgyalóbérlési rendszerünk éppen ezért óradíj alapú, így helyiségeink rugalmasan, előre kiszámíthatóan, és általában azonnal lefoglalhatók. Minden tárgyalónk rövid időre, ad hoc jelleggel vagy például heti-havi rendszerességgel akár egy órára is kibérelhető.
A hasonló rendszerben működő irodák egyik nagy előnye, hogy saját laptopunkon kívül semmilyen más irodai eszközre nincs szükség. Az irodában minden adott a fénymásoláshoz, nyomtatáshoz és más, munkához szükséges tevékenységhez. Nincs ez másképp a FRoffice különálló tárgyalóhelyiségei esetében sem. 8-10 fő befogadására alkalmas tárgyalónk nagyképernyős tv-vel és flipcharttal felszerelt, így a sikerhez csak saját prezentációnkra és meggyőző-képességünkre van szükség. 4-16 fős, kényelmesen, meleg színekkel berendezett, világos mastermind szobánkban minden résztvevőt kellemes, otthonos enteriőr fogad, ez pedig nagyban befolyásolhatja a tárgyalás, tréning vagy workshop hangulatát. 2 fős coaching szobánkban pedig minden adott a bizalmas vagy nagy koncentrációt igénylő beszélgetésekhez.
Akár a tárgyalás sikere is múlhat egy nem megfelelően berendezett, a tárgyaló felek közti kapcsolódást megnehezítő helyiségen. Tanulmányok szerint egy melegséget sugárzó térben nő a bent tartózkodók kreativitása és csapatmunkára való hajlandósága, a rideg környezet viszont pont ellentétes érzéseket, szorongást és bizalmatlanságot kelt. Ugyanilyen fontos az is, milyen irodabútorokat helyezünk el a tárgyalóban. A legfontosabb talán a tárgyalóasztal minősége, amelynek mindenképp elég nagynak kell lennie ahhoz, hogy minden résztvevő kényelmesen elhelyezhesse rajta a szükséges jegyzeteket, anyagokat, esetleg egy pohár vizet. A székek esetében is jó, ha puhák, kényelmes karfájuk van, hiszen így akár egy hosszabban elhúzódó tárgyalás esetén sem érezzük úgy, hogy minél hamarabb szabadulnánk.
A komfort szempontjából nagyon fontos szerepe van a tárgyalóterem szellőzésének és a megfelelő klímának is. Egy hosszan elnyúló megbeszélés végére jelentősen csökkenhet a terem oxigénszintje, amely miatt a bent tartózkodók fáradtabbak, nyugtalanok lehetnek. Ezért a tárgyaló egyik legfontosabb eleme az automata szellőztető rendszer, vagy pedig olyan ablak, ahonnan friss levegő áradhat be anélkül, hogy huzatot vagy zajt eredményezne. Az egyre forróbbá váló nyarak miatt a tárgyalókban is elengedhetetlenné vált a hatékony légkondicionálók beépítése, főleg, hogy az üzleti etikett hőmérséklettől függetlenül megkívánja a hosszú ujjú inget, zakót vagy kosztümkabátot.
A FRoffice bérelhető tárgyalóhelyiségei minden említett feltételnek megfelelnek, amely máris fél üzleti sikert garantál.
FRoffice – Iroda- és tárgyalóbérlés egy helyen
Egy egyterű iroda legfőbb erénye a nyitottság. Vannak azonban olyan alkalmak, amikor fontos, hogy elvonulhassunk, és nyugalomban beszélhessük át a legfontosabb teendőket, tarthassunk tréninget vagy ötleteljünk egy előttünk álló projekttel kapcsolatban. A FRoffice nyitott irodájában éppen ezért több, különböző nagyságú elkülönített tér is található, amelyekben bérlőink számára minden szükséges felszerelés rendelkezésre áll.
A FRoffice irodáját úgy hoztuk létre, hogy minden bérlőnk igényeinek megfeleljen, legyenek szabadúszók vagy akár mikrovállalkozások. Bérleti konstrukciónk rugalmas, így akár 1 évre, vagy egyetlen napra is elérhető nálunk teljes iroda, zárt tárgyaló vagy munkaállomás. Asztalainkat nem csak egyetlen kötött helyen lehet használni, hanem szabadon mozgathatók a bérelt irodatérben. A kapukódos beléptető rendszernek köszönhetően az iroda nem csak munkaidőben, hanem kora reggel, késő este vagy hétvégén is problémamentesen elérhető. A befoglalt időpontok szabadon módosíthatók vagy lemondhatók, így a bérlési folyamat rendkívül rugalmasan alkalmazkodik bérlőink életstílusához és munkaidejéhez. Irodánk kutyabarát, így napközben sem kell magukra hagynunk kedvenceinket.
A hatalmas és tágas irodahelyiség kényelmes, funkcionális irodabútorokkal felszerelt, amelyeknél öröm a munkavégzés. Minden bérlőnk szabadon használhatja társasági helyiségünket, zuhanyzóval felszerelt mosdóinkat és gépesített konyhánkat. Az irodában hatékony klíma gondoskodik arról, hogy a legnagyobb forróság se akadályozza a hatékony munkavégzést. Az irodarészekhez és a munkaállomásokhoz igény szerint profi cég által végzett takarítás is kérhető.
A FRoffice irodái korhűen restaurált, trendi műemlék épületben találhatók. A tárgyalókban professzionális eszközök, nagyképernyős TV, flipchart valamint biztonságos, stabil és gyors üzleti WIFI áll minden bérlőnk rendelkezésére. A biztonságról riasztó és profi kamerás biztonsági rendszer gondoskodik, az irodában tartott értékek védelmét pedig zárható széf garantálja.
Irodaépületünk központi helyen, a főváros és a 13. kerület nyüzsgő centrumában, a Dózsa György út és a Lehel utca sarkánál található. A tömegközlekedést használók az M3-as metróval (Lehel tér megálló), a 12 és 14-es villamossal (Lehel utca – Dózsa György út megálló), a 75-ös és 79-es trolival (Lehel utca – Dózsa György út megálló), illetve a 30-as és a 230-as buszokkal (Vágány utca – Dózsa György út megálló) juthatnak el hozzánk. A környéken több étkezdét, gyorséttermet vagy elegáns ebédlőhelyet is találhatnak bérlőink.
Mindezt versenyképes áron, rugalmas és egyedi igényekre szabott ajánlatok keretében kínáljuk.
Mastermind szoba – Ahol lángelmék találkoznak
A munkahelyi tréningek elengedhetetlenek a munkatársak szakmai tudásának folyamatos fejlesztéséhez és a legújabb professzionális trendek megismertetéséhez. Ez akkor lehet a leghatékonyabb, és veheti el a legkevesebb időt a napi munkától, ha nem külsős helyszínen, hanem az irodában, egy külön erre a célra létrehozott helyiségben tartjuk. Ha cégünk egy adott terület szakértőjének számít, előbb vagy utóbb biztosan szakmai workshopot is rendez majd, ahol az adott szakterületen dolgozók, az iránt érdeklődők közösen alkothatnak. Ehhez is szükséges egy olyan helyszín, ami jól megközelíthető helyen van, rendelkezik alkalmas helyiséggel, és egyszerűen, megkötések nélkül bérelhető.
A FRoffice 4-16 fős mastermind szobája ideális workshop- vagy tréninghelyszín, ahol az ülés vezetőjének csak szakmai tudását kell magával hoznia, minden mást mi szolgáltatunk. Partnercégünk igény szerint akár catering szolgáltatást is nyújt, amivel még tovább csökkenhetek a tréning szervezőjének terhei.
Kisebb, épp induló vállalkozásoknál gyakori, hogy az üzlet beindulásakor egyszerre több új munkatársat is szeretnének felvenni. Ha a cég épp egy közös használatú irodában bérel irodarészt, a nyitott, sok ember által látogatott helyiség nem a legalkalmasabb egy komoly szakmai interjú levezényléséhez. Ugyanígy, egy zsúfolt kávézóban vagy étteremben sem tudunk megbizonyosodni leendő munkatársunk szakmai kvalitásairól. Sőt, ebben az esetben még azt is kockáztatjuk, hogy a potenciális jelölt a nem egészen optimális interjúhelyszín miatt nem tartja majd profinak cégünket, és végül a konkurenciát választja.
A FRoffice bérlőinek ez sem jelenthet problémát, hiszen mastermind szobánkat használhatják leendő kollégáik interjúztatására is. A tágas helyiségben akár több interjúztató is jelen lehet anélkül, hogy az szorongást keltő, kellemetlen szituációt eredményezne. Így a felvételi beszélgetésen a jelölt is felszabadultan viselkedhet, és vizsgadrukk nélkül mutathatja meg valós tudását.
A helyiség fényviszonyai és kényelmes terei lehetővé teszik, hogy akár profi fotózásokat is tarthassunk benne. Ehhez ugyanis szükséges egy csendes, nyugodt helyszín, ahol a fotóssal átbeszélhetjük a képek koncepcióját, a fotózás ideje alatt tárolhatjuk a szükséges kellékeket, és kényelmesen, zavaró hatások nélkül végig görgethetjük az eredményt. Ugyanígy, ha cégünk aktuális projektjéhez épp videófilmet kell forgatni, de a munka volumene nem kívánja meg, hogy egész stúdiót foglaljunk le, a FRoffice mastermind szobáját akár néhány órára is kibérelhetjük. Ha a munka mégis elhúzódna, arra is van lehetőség, hogy a foglalást rugalmasan bővítsük.
Coaching szoba, a nyugalom bensőséges szigete
Szabadúszó nyelvtanároknak gyakran okoz problémát az ideális oktatási helyszín kiválasztása. Ha az órákra az oktató saját lakásán kerül sor, az megnehezíti a munka és a magánélet elkülönítését. Ezen kívül, hacsak nincs egy külön erre a célra dedikált szoba, a környezet sokszor zavaró lehet, hiszen rengeteg dolog terelheti el a tanuló figyelmét. Szóba jöhet még egy csendes kávézó is, ezekben viszont sokszor nem nézik jó szemmel, ha valaki akár egész napra lefoglalja a helyiség egyik asztalát, és persze itt is több zavaró tényező akadályozhatja a tanulást.
Coaching vagy terápiás ülések megtartására a téma érzékenysége miatt és a nyugalmas beszélgetés érdekében csak külön helyiség alkalmas. Ez lehet saját lakás erre a célra kialakított része, szakmai kollektíva által bérelt nagyobb ingatlan egy szobája, vagy esetleg a szakember által bérbe vett egész lakás. Ritka, hogy valaki saját lakásában meg tudja oldani egy megfelelő terápiás vagy coaching szoba kialakítását, a többi bérleti módszer pedig számos kötöttséggel, rugalmatlan feltételekkel, és a kaució miatt sokszor nagyobb kezdeti költségekkel is jár.
A fenti problémákra nyújt megoldást FRoffice 2 fős coaching szobája. A meghitt, meleg színekkel berendezett szoba tökéletes coaching vagy terápiás ülések és nyelvórák megtartásához. A helyiség csendes, békés, két személy számára pont ideális méretű. Így mind a szakember, mind a vendég kizárólag a tanulásra vagy a beszélgetésre tud koncentrálni. A szoba bérlése óradíjas rendszerben működik, nincs havi alapdíj, sem minimális bérleti idő. Akkor és annyi időre bérelhető, amennyit a munka és az ügyfelek mennyisége megkíván. Így nemcsak ideális, de rendkívül költséghatékony megoldás is.
Tudnivalók bérlés előtt
Irodabérléskor a FRoffice-nál foglalóként a teljes bérleti díj legalább 50%-át kérjük. A fennmaradó összeget máskor, de legkésőbb a bérlés kezdőidőpontja előtt 48 órával kell befizetni. Ha a foglalás lemondása az időpont előtt legalább 2 héttel történik, a teljes befizetett összeg visszajár. 1 héttel előtte 50%-ot tudunk visszatéríteni, a foglalt időpont előtti 48 órában pedig már nem jár vissza a foglaló összege. Ha a foglalás kezdete előtt minimum 48 órával érkezik időpontváltoztatásra igény, a kérést minden gond nélkül teljesíteni tudjuk. A bérleti díjról ÁFA-mentes számlát állítunk ki.
Gyere el, és nézz körül a FRoffice-nál! Vedd fel velünk a kapcsolatot weboldalunkon keresztül, és találd meg saját helyed a közösségünkben!