Coworking Iroda Budapesten a 13. kerületben

A FRoffice coworking irodája nem csak egy kényelmes és modern dolgozótér. A közös munka és a valahova tartozás érzése minden vállalkozás számára olyan plusz élményt nyújt, ami nagyban hozzájárul a kreativitáshoz, a jövedelmező üzleti működéshez, és megkönnyíti a problémák áthidalását. Nálunk szabadúszók és mikrovállalkozások egyaránt megtalálják, amit egy ideális dolgozóhelyben keresnek. Az FRoffice nem csak közösségi iroda.

Bérlőink szabad életviteléhez alkalmazkodva mi is végtelenül rugalmasak vagyunk. Ha csak bele szeretnél kóstolni a coworking életmódba, bérelhetsz munkaállomást néhány órára, amennyiben pedig téged is beszippant az iroda légköre, akár 1 teljes évre is leköthetsz magadnak állandó irodarészt. Az asztalodat szabadon áthelyezheted, ha pedig késő este vagy hétvégén száll meg az ihlet, kapukódos rendszerünkkel gond nélkül beszaladhatsz dolgozni egy pár órát. A bérlési időpontokat is flexibilisen módosíthatod vagy lemondhatod, ha épp nem a tervek szerint alakul az életed. Az irodában kutyákat is szívesen fogadunk, így leghűségesebb társad is veled tarthat a munkába.

Coworking irodánkat kényelmes, praktikus irodabútorokkal rendeztük be. A komfortos munkakörnyezetről ezen kívül közösségi helyiség, zuhanyzóval felszerelt mosdók, gépesített konyha és klíma gondoskodik Az irodarészekhez és munkaállomásokhoz igény szerint takarítás is kérhető, így neked valóban csak a munkára kell fókuszálnod.

A FRoffice coworking irodái korhűen restaurált, trendi műemlék épületben találhatók. A tárgyalókban professzionális irodai eszközök, nagyképernyős TV és flipchart segít ügyfeleid lenyűgözésében. A napi munkavégzés hatékonyságához ezen kívül még biztonságos, stabil és gyors üzleti WIFI járul hozzá.

Coworking Iroda Bérlés Étkezővel

Ha nálunk bérelsz irodát, értékeid minden nap a legnagyobb biztonságban tudhatod. A FRoffice coworking irodáját riasztó és profi kamerás biztonsági rendszer védi, a féltett értéktárgyakat pedig zárható széfbe rejtheted.

Irodaépületünk központi helyen, a XIII. kerület centrumában, a Dózsa György út és a Lehel utca sarkánál található. A tömegközlekedést használók az M3-as metróval (Lehel tér megálló), a 12 és 14-es villamossal (Lehel utca – Dózsa György út megálló), a 75-ös és 79-es trolival (Lehel utca – Dózsa György út megálló), illetve a 30-as és a 230-as buszokkal (Vágány utca – Dózsa György út megálló) juthatnak el hozzánk. A környéken több étkezdét, gyorséttermet vagy elegáns ebédlőhelyet is találhatsz.

Mindez versenyképes áron, egyedi igényekre szabott ajánlatok keretében elérhető számodra.

Coworking Iroda Angyalföld Budapest Lehet Út 1134

Coworking iroda – Honnan az ötlet?

Két-három évtizeddel ezelőtt kizárólag apró helyiségekből álló irodák álltak a cégek rendelkezésére. Az elkülönítetten folyó munka a kollégák közti kapcsolat és a hatékonyság szempontjából sem volt ideális, ez a probléma pedig legélesebben az első multicégek megjelenésével mutatkozott meg. Ezeknél a vállalatoknál ugyanis több csapat szoros napi együttműködésére volt szükség, hogy a munka gyors, gördülékeny és eredményes legyen. Ez viszont nagyon nehezen megvalósítható, ha a különböző teamek fizikailag elválasztva, 2-3 fős irodákban dolgoznak. Így jöttek létre az első open office-ok, ahol egyetlen térben dolgozott szinte az egész vállalat vagy nagyobb részlegek.

Az új irodatípust sokan üdvözölték, és egészen sokáig jól is működött. A startupok, mikrovállalkozások és a szabadúszó életforma megjelenésével viszont ezt az irodaformát is hamar át kellett gondolni. Egy kisebb cég vagy vállalkozás léte, munkatársainak száma ugyanis először még bizonytalan, így nem szívesen bérelnek hosszabb időre irodát. Ezért a frissen induló cégek gyakran valamelyik alapító lakásában végzik napi teendőiket. Egy lakóingatlan és egy ideális irodahelyiség viszont egymástól teljesen eltérő tulajdonságokkal rendelkezik. Egy iroda esetében jó, ha kiválóan megközelíthető, központi helyen található, megfelelő infrastruktúrával és irodai eszközökkel rendelkezik, és a berendezés is ügyfelek fogadására alkalmas, reprezentatív. Így született meg az igény egy jól felszerelt, nyitott, a cég fejlődésének ütemét követő, rugalmas módon bérelhető irodatípusra.

Coworking Iroda Budapest

A coworking iroda koncepciója Bernie DeKoven nevéhez fűződik. A ’90-es évek végén az ötlet egészen forradalminak számított, addig ugyanis senkinek nem jutott eszébe, hogy egy nagy, közös térben több cég is együtt dolgozhat. 2005-ben Brad Neuberg, a Google sztárprogramozója valóra váltotta DeKoven álmát, és San Francisco-ban Spiral Muse néven megalapította az első coworking irodát. A független szakemberek és művészek akkoriban nagyon olcsón, mindössze 300 dolláros havi díjért bérelhettek helyet a legelső coworking irodában.

Milyen egy coworking iroda?

A coworking iroda általában egy tágas, világos és egybefüggő tér, ahol több cég és szabadúszó szakemberek dolgoznak egymás mellett. A több munkatársat foglalkoztató cégek gyakran egyetlen összefüggő részt bérelnek, így a különböző teamek bármikor összeülhetnek közösen dolgozni, ha épp erre van szükség. Ma már szinte minden coworking iroda kínál csendes, elkülönített bérelhető helyiséget, ahol fontos tárgyalásokat, ötletelést vagy prezentációkat lehet lebonyolítani. A legtöbb coworking irodában nagy, közös helyiség is várja azokat, akik kikapcsolódnának munka közben, beszélgetnének vagy csocsóznának egyet a kollégákkal, vagy meginnának együtt egy kávét.

Coworking Budapest

Coworking iroda – Startupok és szabadúszók paradicsoma

Egy startup vállalkozás számára a kedvező irodabérleti konstrukción kívül más is a coworking iroda mellett szól. Számos irodában a bérleti csomag mellé székhelyszolgáltatás is elérhető, ami egy frissen indult cég számára különösen jól jön. Hiszen így minden fontos hivatalos levél oda érkezik, ahol a címzett dolgozik, nem pedig a székhelyként bejegyezett lakóingatlanba, miközben a tulaj épp máshol végzi a munkáját. A kezdő cégek egy coworking irodában a kollégák vagy az ő ajánlásaik által nagyon gyorsan kialakíthatják saját alvállalkozói hálózatukat is. Azt pedig mindannyian tudjuk, hogy egy megbízható szakember nem csak a kezdő vállalkozások számára felbecsülhetetlen kincs.

A coworking iroda szabadúszók számára is ideális választás, hiszen nem csak irodarészt, hanem egyetlen munkaállomást is lehet itt bérelni. Vannak freelancerek, akik magányosan szeretnek dolgozni, sokan azonban igénylik, hogy munka közben emberek vegyék körül őket. És valóban, nagyon jó, ha van valaki, akivel megvitathatják az aktuális projektet, elugorhatnak együtt ebédelni, vagy csak beszélgethetnek egy kiadósat. Számos pszichológiai vizsgálat alátámasztotta ugyanis, hogy az otthoni munka a kollegiális kapcsolatok hiánya miatt hajlamosíthat az elmagányosodásra. Ugyanígy fennáll annak a veszélye is, hogy munka közben lazításképpen nem pihenünk, hanem otthoni feladatainkkal próbálunk haladni. Ez pedig hosszabb távon kiégéshez, krónikus fáradtsághoz is vezethet.

Mint minden, sok ember által használt térnek, a coworking irodának is megvannak a maga íratlan szabályai. Nagyon fontos, hogy munka közben ne zavarjunk másokat, a munkaállomást hagyjuk úgy, ahogy mi is találni szeretnénk, és általában tartsuk szem előtt a kölcsönös tisztelet irányelveit. Hogy egy coworking irodában mit illik és mit nem, azt cikkünkben fejtettük ki bővebben.

FRoffice – Coworking iroda a város szívében

A FRoffice coworking irodájában minden megtalálható, ami egy induló mikro- vagy egyéni vállalkozás sikeréhez szükséges. A tágas, 257 négyzetméteres helyiségben egyetlen munkaállomás vagy több fős irodarész bérlésére is van lehetőség. Ha még nem tudod, neked való-e a coworking életforma, kezdheted a bérlést napi néhány órával, amit aztán rugalmasan növelhetsz akár egyéves időtartamra is. Az irodába kapukóddal juthatsz be, így a munkaállomásokat munkaidőn túl vagy akár hétvégén is használhatod. Az időpontokon is lehetőséged van változtatni, illetve, ha máshogy alakul az életed, le is mondhatod őket. Így a munkahelyed tökéletesen alkalmazkodik az életviteledhez.
Egy éppen induló, kisebb vállalkozás esetében nagyon kell figyelni a kezdeti költségekre. Ha egyterű irodában bérelsz helyet, több munkatárs számára sokkal kisebb hely is elegendő lesz, mint egy zárt irodahelyiségben. Itt nincsenek ugyanis ajtók és falak, amik miatt a tér nagy része kihasználhatatlanná válik. Az asztalokat kedved szerint átrendezheted, így az új projektekhez új teamek is kényelmesen kialakíthatók.

Coworking Iroda Jelentése

Minden cég életében akad olyan feladat, amihez csend, nyugalom és elzártság szükséges. A FRoffice-nál éppen ezért eseti tárgyalóbérlésre is van lehetőség. 8-10 fős tárgyalóhelyiségünk tökéletes helyszín prezentációk és tárgyalások megtartásához. 4-16 fős mastermind szobánk főleg workshopok és tréningek levezénylésére ideális, de új kollégák keresésekor tarthatod itt az állásinterjúkat, fotózhatsz vagy épp videózhatsz is. Bizalmas vagy nagy koncentrációt igénylő megbeszélésekhez a 2 fős coaching szobát ajánljuk, ahol meghitt, hangulatos környezetben lehet tanácsot adni, nyelvórát vagy coaching ülést tartani.

A FRoffice-ban hat, zuhanyzóval felszerelt mosdó, gépesített konyha és takarító szolgálat is szavatolja a kényelmes munkavégzést. Minden helyiségünkben biztonságos és gyors üzleti WIFI hasít, a komolyabb prezentációkhoz pedig projektorok és flipchart is bérlőink rendelkezésére áll. Az értékekre kamera- és riasztórendszer vigyáz, a legfontosabb értéktárgyakat pedig akár beépített széfben is elhelyezheted.

Irodaépületünk jól megközelíthető, központi elhelyezkedésű, így egy friss vállalkozást vagy szabadúszó egyéni vállalkozót mindig könnyedén megtalálnak majd az ügyfelek. A fentieket mind kedvező áron, személyre szabott ajánlatok keretében kínáljuk bérlőink számára.

Bérelni szeretnék – mi a teendőm?

Szerződéskor a teljes bérleti díj legalább 50%-át kérjük foglalóként. A fennmaradó összeget máskor, de legkésőbb a bérlés kezdőidőpontja előtt 48 órával szükséges átutalni. Lemondáskor az időpont előtt legalább 2 héttel a teljes összeg, 1 héttel előtte annak 50%-a jár vissza. A foglalt időpont előtti 48 órában már nem tudjuk visszatéríteni a foglaló összegét. Ha az időpont-változtatási igény a foglalás kezdete előtt minimum 48 órával érkezik, a kérést rugalmasan teljesíteni tudjuk. A bérleti díjról ÁFA-mentes számlát állítunk ki.
Gyere, és járd körbe a FRoffice coworking irodáját! Keress minket weboldalunkon keresztül, és kóstolj bele a coworking életmódba Te is!

Cikkeink a témakörben: